قابل توجه تمامی دانشجویان محترم (کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد(
ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی دانشجویان عزیز موسسه و نظر به ابلاغ و/184548 مورخ 99/8/28 وزارت محترم علوم (که در راستای تصمیمات ستاد محترم مبارزه با کرونا اتخاذ شده است) به اطلاع میرساند، تمامی امور آموزشی و اداری موسسه، به مدت ۱۴ روز و از مورخ 99/9/1 لغایت 99/9/14 به شرح زیر خواهد بود:
1. کلاس ها در دو هفته یازدهم و دوازدهم آموزشی ( و به مدت ۱۴ روز از اول آذرماه)، به طور کامل و به صورت مجازی (آفلاین و آنلاین) و مطابق با مقررات قبلی تداوم خواهد یافت.
2. تمامی امتحانات میان ترم و یا کوییز های احتمالی که توسط اساتید و از قبل اعلام گردیده بود، به صورت آنلاین (برخط) اجرا خواهد شد. قابل ذکر است قبلا نحو اجرای امتحانات بصورت آنلاین، به اطلاع دانشجویان رسیده است.
3. برگزاری حضوری کلاسهای عملی به مدت ۱۴ روز و با هماهنگی اساتید و مدیران گروهها به حالت مجازی در خواهد آمد.
4. دانشجویان "تنها" جهت امورات زیر (و در صورتیکه به صورت مجازی و یا تماس تلفنی قابل انجام نباشد)، میتوانند از ساعت ۱۰ الی ۱۱ روزهای شنبه تا سه شنبه، به موسسه مراجعه نمایند:
الف) دانشجویان تحصیلات تکمیلی، صرفاً در خصوص امور مربوط به پایان نامه ها
ب) دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی، برای انجام امور مربوطه
ج) دانشجویان جدیدالورود که متقاضی حذف واحد (مطابق با اطلاعیه های قبلی) میباشند
د) اخذ فیزیکی گواهی اشتغال به تحصیل جهت دانشجویانی که درخواست خود را، از روز قبل ارسال نموده باشند.
تذکر: هرگونه پاسخگویی حضوری، آنهم در قالب موارد فوق الذکر، در قبل از ساعت ۱۰ و بعد از ساعت ۱۱ روزهای شنبه تا سه شنبه، به هیچ عنوان، مقدور نمی باشد.
5. هرگونه جلسه دفاع احتمالی در دوره کارشناسی ارشد، تنها به صورت مجازی قابل به برگزاری خواهد بود.
6. یادآوری می گردد تمامی امور آموزشی از جمله درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست های معمول آموزشی و غیره، به صورت مجازی و الکترونیک قابل انجام خواهد بود.
در عین حال میتوانید در جهت کسب اطلاع از تمامی راهکارهای اجرایی امور اداری، که به صورت مجازی قابل اجرا است، با کارشناسان مربوطه تماس تلفنی حاصل نموده و از آنها راهنمایی بگیرید.
7. اعضای هیئت علمی هر گروه جهت هرگونه رفع ابهام و در روزهای هفتگی زیر ، در محل موسسه حضور داشته و پاسخگوی تماسهای تلفنی شما از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهند بود( برنامه حضور قبلی اعضا هیات علمی در طول مدت این ابلاغ، ملغی میگردد :
شنبه ها: اعضای هیات علمی گروه تربیت بدنی و مدیر گروه علوم پایه و دروس عمومی
یکشنبهها: اعضای هیات علمی گروه برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی
دوشنبهها: اعضای هیات علمی گروه عمران و مدیریت پروژه
سه شنبه ها: اعضای هیات علمی گروه معماری، معماری داخلی، شهرسازی، طراحی و تولید صنعتی
8. واحد تایپ و تکثیر موسسه در این ایام تعطیل خواهد بود. لذا در صورت اخذ هرگونه جزوه، صرفاً از اساتید خود بخواهید که جزوات مربوطه را به صورت الکترونیکی و از طریق راه های ارتباطی مجازی در اختیار شما قرار دهند.
9. امانت کتاب به دانشجویان در ایام مذکور امکان پذیر نخواهد بود، هرچند که در این زمینه و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
10. به پیوست این اطلاعیه، شماره تماس تمامی کارشناسان گروه ها، اعضای هیات علمی هر گروه و کارکنان موسسه (و علیرغم درج در اطلاعیههای قبلی ) ارائه گردیده است. در این رابطه و صرف نظر از زمانهای پاسخگویی اساتید که به اطلاع رسید، صرفا از ساعت 9 الی 14 هر روز، کارشناسان گروهها و مدیران سایت، جهت هرگونه رفع ابهام، پاسخگوی شما خواهند بود.
توجه مهم : طی اطلاعیه های قبلی، تمامی راههای ارتباطی مستقیم با اساتید دروس شما نیز به اطلاع دانشجویان عزیز رسیده است. لاجرم در صورت وجود هر گونه مشکل و جهت رفع آن در برقراری ارتباط با اساتید دروس خود، می توانید با کارشناسان هر رشته ارتباط برقرار فرمایید.
11. در صورت دریافت هرگونه ابلاغ جدید از نهادهای قانونی که موجب تغییر در برنامه ریزی مربوطه گردد، مراتب بلافاصله به اطلاع شما دانشجویان محترم خواهد رسید. در غیر این صورت و پس از ۱۴ آذرماه، مقررات قبلی مجددا برقرار خواهد شد.
با آرزوی موفقیت و صحت و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان